I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób korzystania z aplikacji Rezerwacji Online, przez Klientów obiektu oraz warunki pobytu.
- Przez Obiekt rozumie się w niniejszym regulaminie: Rajskie Jabłka, Dom Gościnny prowadzony przez Rajskie Jabłka Witold Szczechura – Pławna Górna 143, 59-623 Lubomierz, NIP 5212031781, REGON: 383172649
- Przez Klienta rozumie się w niniejszym regulaminie, osobą fizyczną, z którą Obiekt zawiera umowę o świadczenie usług lub sprzedaż produktów lub usług.
- Rezerwacja za pomocą aplikacji Rezerwacji Online przebiega według wskazanych poniżej postanowień.
II. Dokonywanie Rezerwacji
- Klient otrzymuje możliwość wyboru terminu pobytu, jakim jest zainteresowany oraz liczby osób dorosłych, według których ma zamiar dokonać rezerwacji pobytu.
- Klient może wybrać następnie wśród dostępnych we wskazanym terminie wolnych pokoi, które przedstawione są w formie listy Rezerwacji Online.
- Po zapoznaniu się z opisem, wyposażeniem i ceną pokoju, Klient może wybrać dany pokój i przejść do kolejnego kroku procesu rezerwacji.
- W drugim kroku dokonywania rezerwacji – formularzu, Klient wypełnia swoje dane osobowe oraz ewentualne uwagi do rezerwacji.
- Po uzupełnieniu danych, w kroku trzecim, Klient może dokonać przedpłaty za pomocą płatności elektronicznej – przelew transferowy.
- Transakcje przelewami transferowymi są realizowane za pośrednictwem systemu płatności online – Przelewy24.
- Przy wybraniu płatności elektronicznej przelewem transferowym, Klient zostaje przekierowany na stronę umożliwiającą wpłatę przedpłaty systemem płatności online Przelewy24. Po przyjęciu wpłaty przez Przelewy24, Klient otrzymuje na wskazany przy dokonywaniu rezerwacji adres e-mail, automatyczne powiadomienie o potwierdzeniu wpłaty przedpłaty.
III. Anulowanie rezerwacji
- W przypadku anulacji rezerwacji przez Klienta, przedpłata zostaje zwrócona Klientowi, jeśli rezerwacja została anulowana w terminie do 30 dni kalendarzowych przed datą rozpoczęcia pobytu.
- Jeśli anulacja rezerwacji została dokonana w terminie krótszym niż 30 dni kalendarzowych przed datą rozpoczęcia pobytu, przedpłata pozostaje w Obiekcie.
- Obiekt ma prawo do anulowania potwierdzonej rezerwacji, w terminie do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty przedpłaty. Wówczas przedpłata zostaje zwrócona Klientowi.
IV. Opłaty
- Klient zobowiązany jest do wpłaty wskazanej przy dokonywaniu rezerwacji przedpłaty. Może tego dokonać, za pomocą:
- płatności elektronicznej – przelew transferowy,
- Pozostała część opłaty za cały pobyt dopłacana jest przez Klienta w terminie do 7 dni kalendarzowych przed przyjazdem do Obiektu – w formie przelewu.
- Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z wykonaniem procesu Rezerwacji Online.
V. Polityka prywatności
- W trakcie dokonywania Rezerwacji Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie serwisu.
- Dane Klienta będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia prawidłowego procesu rezerwacji oraz celów marketingowych i nie będą udostępniane osobom trzecim, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 28.09.1997 o ochronie danych osobowych.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rajskie Jabłka Witold Szczechura – Pławna Górna 143, 59-623 Lubomierz, NIP 5212031781
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – kontakt@rajskiejablka.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą bezterminowo.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.
VI. Odpowiedzialności
- Klient odpowiada za prawidłowe wpisanie prawdziwych danych w formularzu rezerwacyjnym.
- Obiekt nie bierze odpowiedzialności za błędnie wpisany termin rezerwacji, czy dane osobowe.
- Za prawidłową obsługę pieniężną przedpłaty, w aplikacji Rezerwacji Online odpowiada system płatności online Przelewy24.
- Obiekt oraz firma będąca właścicielem aplikacji Rezerwacji Online, czyli Envato Pty Ltd., nie ponoszą odpowiedzialności za niedostępność systemu, która mogła wyniknąć nie z ich winy lub z powodu wystąpienia innych czynników niezależnych.
VII. Warunki rezerwacji i pobytu Klienta w Obiekcie
- Rajskie Jabłka to obiekt dla osób pełnoletnich. Prawo do dokonania rezerwacji oraz pobytu w Obiekcie mają wyłącznie osoby pełnoletnie.
- Długość pobytu zawsze wynosi co najmniej 2 dni. W okresie wakacji, ferii, świąt i długich weekendów minimalna długość rezerwacji może być większa, według systemu rezerwacji online.
- Pobyt w dniu przyjazdu rozpoczyna się o godz. 16:00, a kończy o godz. 11:00 w dniu wyjazdu. Każdy wcześniejszy przyjazd lub późniejszy wyjazd musi być uzgadniany z Gospodarzami i może podlegać dodatkowej opłacie.
- W przypadku rezerwacji drogą mailową, podczas rezerwacji pokoju pobieramy przedpłatę w wysokości 50% wartości całego pobytu lub 100% w przypadku bliskich terminów. Po mailowym uzgodnieniu szczegółów pobytu, rezerwacja terminu obowiązuje przez 24 godziny. Jeżeli przez 24 godziny nie zostanie wpłacona przedpłata, rezerwacja przepada. Przedpłata zostaje w Obiekcie, jeżeli zrezygnują Państwo z pobytu w terminie krótszym niż 30 dni kalendarzowe przed datą przyjazdu. Dopłata za pobyt (płatność za cały pobyt pomniejszona o przedpłatę) jest dokonywana najpóźniej do 7 dni kalendarzowych przed terminem przyjazdu, przelewem. Nie pojawienie się Gościa w dniu rozpoczęcia rezerwacji oznacza automatyczną rezygnację z pobytu, chyba że najpóźniej w dniu rozpoczęcia rezerwacji Gość powiadomi drogą mailową, że przyjedzie później – w takim wypadku opłata za pobyt nie jest pomniejszana. Jedynym wyjątkiem, kiedy przedpłata nie przepada jest wprowadzenie w Polsce jednego z konstytucyjnych stanów nadzwyczajnych (Art. 228 Konstytucji RP), wtedy przedpłata zostaje do wykorzystania na okres roku od ustania danego stanu w Polsce.
- Klient- od razu po przyjeździe i obejrzeniu pokoju- ma prawo do reklamacji, jeżeli pokój nie jest zgodny z ofertą. W takim wypadku Klient musi opuścić Obiekt, jego rezerwacja jest anulowana, a po uznaniu reklamacji, wpłacona kwota jest zwracana Klientowi. Klient ma prawo do reklamacji według przepisów Prawa Polskiego.
- Wcześniejszy wyjazd nie uprawnia do zwrotu pieniędzy za niewykorzystane doby.
- Rozliczenia transakcji rezerwacji online – kartą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24.
- Śniadanie jest wliczone w cenę pobytu i podawane w formie zestawu śniadaniowego.
- Na życzenie i po wcześniejszym umówieniu przygotowujemy obiadokolacje. O dostępności, menu oraz cenach obiadokolacji informujemy na tydzień przed przyjazdem i wtedy można zrobić zamówienie. Nie ma możliwości zamówienia posiłków w trakcie pobytu.
- Kawa z ekspresu i herbaty są wliczone w cenę pobytu.
- Wyposażenie dodatkowe pokoi to: pościel, ręczniki, suszarka do włosów, mydło, papier toaletowy.
- Do dyspozycji Gości na terenie Rajskich Jabłek jest bezpłatny parking niestrzeżony.
- Ze względu na komfort wszystkich Gości, na całym terenie obowiązuje cisza nocna od 22:00 do 06:00.
- W Obiekcie i na terenie Obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów.
- Bez zgody Gospodarzy wstępu nie mają osoby z zewnątrz, nie będące Gośćmi
- W Obiekcie nie przyjmujemy zwierząt.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach i w częściach wspólnych nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, niebędących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Jedynym wyjątkiem są certyfikowane ładowarki do telefonów, tabletów i komputerów. Zabrania się wnoszenia łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu
- Goście nie mogą pozostawiać rzeczy osobistych w pomieszczeniach wspólnych. Gospodarze nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za zgubione lub skradzione rzeczy
- Goście biorą pełną odpowiedzialność za swoje czyny.
- Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia z pokojów i części wspólnych rzeczy należących do Gospodarzy oraz dokonywania przemeblowania w pokojach i częściach wspólnych.
- Za wszelkie zniszczenia w pokojach oraz w częściach wspólnych, spowodowane niewłaściwym ich użytkowaniem, odpowiada Gość. Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność obiektu, zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszty. Wynajęty pokój należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
- Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń, co do stanu technicznego w momencie wprowadzenia do pokoju, jest równoznaczne z tym, że pokój został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń Gościa.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa niezależnie od miejsca jego pozostawienia.
- W przypadku naruszenia Regulaminu Obiektu Goście zostaną wymeldowani i będą musieli opuścić budynek w trybie natychmiastowym. Dotyczy to w szczególności przypadków zakłócania ciszy nocnej i każdego innego zachowania, które uniemożliwia spokojny wypoczynek pozostałym Gościom i Gospodarzom.
- Wcześniejszy wyjazd Gościa z powodu naruszenia Regulaminu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystany nocleg.
- Goście Obiektu nie mają możliwości korzystania z kuchni ani znajdujących się w niej sprzętów, w tym samodzielnego gotowania, podgrzewania lub przygotowywania posiłków.
- W pokojach i częściach wspólnych obowiązuje zakaz głośnych zabaw, uznanych za głośne przez Gospodarzy Obiektu.
- Spożywanie posiłków nie przygotowywanych przez Rajskie Jabłka jest możliwe tylko w wynajętym Pokoju/Apartamencie.
- W Obiekcie Rajskie Jabłka, w częściach wspólnych (salon, jadalnia) oraz w kuchni, a także na zewnątrz Obiektu (w tym na obu tarasach) jest zamontowany monitoring wizyjny (kamera). W pokojach Gości nie ma monitoringu. Zapisy z monitoringu służą poprawie bezpieczeństwa, są przechowywane przez tydzień i mogą być udostępniane tylko upoważnionym do tego odpowiednim Ustawami Organom Państwowym. Po tygodniu nagrania są nadpisywane przez bieżące nagrania i nie ma możliwości ich odtworzenia. Rezerwując pobyt w Domu Gościnnym Rajskie Jabłka wyrażacie Państwo zgodę na ten monitoring.
VIII. Reklamacje
1. Klient (Gość) ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli usługi przewidziane w łączącej strony umowie nie są realizowane lub są realizowane niezgodnie z jej postanowieniami.
2. Reklamacje należy składać niezwłocznie (w trakcie pobytu) pisemnie na adres poczty elektronicznej: kontakt@rajskiejablka.pl
3. Reklamacja powinna zawierać dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail i numer telefonu kontaktowego, datę pobytu i rodzaj pokoju), wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania.
4. Prawidłowo przesłana reklamacja zostaje rozpatrzona w terminie 14 (czternastu) dni. Termin ten może ulec przedłużeniu, o czym Klient zostanie poinformowany poprzez wiadomość e-mail, jeżeli rozpatrzenie reklamacji będzie wymagało uzyskania wiadomości specjalnych lub napotka inne trudności niezależne od Obiektu lub jeżeli niezbędne będzie uzyskanie od Klienta dodatkowych informacji. Czas udzielania przez Klienta dodatkowych informacji każdorazowo wydłuża czas rozpatrywania reklamacji.
5. W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowowany przez pocztę elektroniczną.
IX. Akceptacja Regulaminu
- Zaznaczenie w panelu rezerwacyjnym opcji przeczytania i zapoznania się z regulaminem Rezerwacji Online oznacza, że Klient rozumie i wyraża zgodę na punkty zapisane w tymże regulaminie.
- Niezaznaczenie opcji akceptacji regulaminu skutkuje brakiem możliwości dokonania Rezerwacji Online.
- Rezerwacja poza systemem on-line (telefonicznie, mailowo oraz przez kanały social media) oznacza akceptację Regulaminu.